vrijdag 30 maart 2012

Een Ami voor mam!

 
Zaterdag 24 maart - Ami nummer zeven is klaar... Shhh! Ze slaapt. :) Ze is een cadeautje voor mijn moeder (verrassing!!) en tevens een inzending voor een wedstrijd waarin iedereen hetzelfde patroon moest maken. Maar ik heb wat veranderd aan het origineel... de oren zijn een beetje anders erop gezet, ze heeft een staartje van me gekregen en de houding is anders. (Het origineel is een stick-figure houding; hoofd, romp, ledematen, snap je 'm?) Ik ben heel blij met haar, ze is goed gelukt, maar pfoe, dit was een aardig projectje voor me.


Dit schreef ik al op facebook op de dag dat ik haar af had gekregen zelf... maar ik kon haar vandaag pas op de weblog zetten, want mam heeft haar gisteren gekregen en ik wilde natuurlijk niet dat ze haar van tevoren hier zou zien, dan was de verrassing er immers af. ;) Speciaal voor mam dus dit lieve schaapje...!

Ik hou van je mam! 


Edit zondag 21 April: M'n schaapje is eerste geworden in de wedstrijd op Amigumi Haak Paradijs clubs! http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/ Ik ben vereerd, bedankt allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Hij is heel schattig geworden :-)
    Maar volgens mij mag je pas na het stemmen je inzending publiceren... zo blijft het anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WOEPS... ik wist niet dat de link naar deze weblog daar bekend was!! Anders had ik 'm nog niet gepost...

      Ik zal deze post straks 'verstoppen'.

      Verwijderen
  2. Beste Diane

    Ik heb een vraagje voor u.
    Binnen een zestal maanden word ik tante van een meer dan waarschijnlijk prachtig kindje.
    Mijn broer en schoonzus hebben aan mij gevraagd om de suikerbonen zelf te maken in het thema schaapjes.
    En, je raadt het al, zo kwam ik bij u op de site en zag dit super leuke schaapje.
    Nu is mijn vraag aan u : kan ik het patroon verkrijgen ? (Tegen betaling eventueel ?)
    U zou er ons een groot plezier mee doen.

    Heel veel groetjes,
    Dominique

    BeantwoordenVerwijderen