donderdag 8 maart 2012

Even voorstellen


Bij een nieuwe weblog hoort natuurlijk ook een nieuwe introductie; wie zijn wij nou eigenlijk? En omdat ellenlange beschrijvingen saai zijn, doen we dat creatief.

Ik zal met mijzelf beginnen, als schrijfster van deze blog. Mijn naam is Diane, geboren in '84. Een liefhebber van dieren, fotografie, muziek, haken, schilderen... en nog veel meer.

En dan hebben we natuurlijk de honden:

 
Naam: Rhodi
Ras: Driekwart Mechelse herder en een kwart Tervuerense herder. Een Belgische herder, dus.
Geboortedatum: 27-03-2004
Geslacht: Reu
Kleur: Bruin met zwarte aftekeningen en een witte borstvlek.
Over Rhodi: Rhodi is geen gemakkelijke hond, maar een schat voor eigen mensen. Met Rhodi kwam mijn droom van een eigen hond, een herdershond, uit. En hoewel we moeilijke periodes hebben gekend, houd ik ontzettend veel van hem en zou ik hem niet willen missen!



Naam: Branco
Ras: Franse Bulldog
Geboortedatum: 18-03-2005
Geslacht: Reu
Kleur: Zwart-bruin gestroomd met witte borstvlek en wit rechtervoorpootje.
Over Branco: Branco is als éénjarig herplaatsertje bij ons gekomen en we hebben met de jaren een hele hechte band gekregen. Het is een echte lieverd, hij vind iedereen leuk en is heel sociaal. Een echte knuffelhond, als hij maar bij je mag zijn, is hij gelukkig! Branco kreeg ik het voorjaar van 2011 een verlamming aan de achterhand, waarvan hij wonderlijk goed hersteld is. 100% zal hij helaas nooit meer worden, maar hij kan weer goed uit de voeten.


En dan hebben we nog de poezendames; Piraat, Bles en Doortje en de volierevogels; de valkparkieten Nina, Ricky, Breezer, Minki, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Sambal, de catharinaparkiet Blutch en een laatste chinese dwergkwartelhaan; we hopen gauw een paar nieuwe dwergkwartels aan de voliere toe te voegen.

Met andere woorden; saai is het hier nooit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten