donderdag 8 maart 2012

Boos!

En daar sta je dan met je goede gedrag.

Weblog.nl lijkt niet erg welwillend me aan een backup te helpen, een bijzonder frustrerend feitje. Het is er een puinhoop, dat wist ik wel, maar dat het simpele verzoek tot een backup-bestandje (van de TEKST, de foto's boeien niet eens...) nog te lastig is, had ik niet verwacht. Erg zonde. Hopelijk word het snel geregeld en kan ik binnenkort melden dat de overgang toch gelukt is. Dan is daarna punt.nl aan de beurt. Want zolang weblog.nl niet zijn backup heeft geleverd, kan ik ook weinig doen met de punt.nl blog... ze zullen toch even netjes en georganiseerd over moeten gaan.

Maar na bijna een week wachten (en professioneel genegeerd te worden op één algemeen berichtje op de helpdesk na) heb ik besloten deze weblog gewoon te gaan starten. Het word tijd, anders sterft het hier een stille dood.


Dus... we gaan starten! Binnenkort beginnen we met wat voorstel-berichten, een paar haakblogjes...  we hebben er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten