maandag 19 maart 2012

Ontmoet Little Fox

Hey allemaal,

Naast fotografie, haken, schilderen, muziek maken en pogen een fursuit te maken, vind ik het af en toe ook leuk om wat te tekenen.

Nu ben ik niet zo best in tekenen. Helaas heb ik ook niet de tijd om genoeg te oefenen. Toch is het leuk om af en toe eens voor de lol te doen, en zo ontstond een persoonlijk figuurtje... Little Fox.

Omdat Little Fox ook met de muis wel te tekenen was, heb ik hem uitgewerkt en een animatie van een zwaaiend schaapje verbouwd tot een animatie van een zwaaiende Little Fox.

Daarom zullen voortaan al onze logjes worden afgesloten met Little Fox!!



PS - We hopen dat iedereen begrijpt dat deze animatie dus NIET mag worden doorgegeven/gebruikt. Daarom staat er ook een DSU (Diane Studio Up) merkje op. Little Fox is mijn eigen creatie. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten