zondag 11 maart 2012

Lentedagje


Onze Rhodi is momenteel niet helemaal zichzelf. Hij is heel angstig, heeft twee angstaanvallen gehad vorige week en is gewoon niet helemaal oké. En alsof dat alleen nog niet genoeg was, heeft hij nu nog een zere poot ook.
Desondanks hebben we vanmiddag lekker genoten van een lentemiddag.

Eerst twee foto's van 'Luppe Epje' van gisteren...


 Bal?


 BAL!!!


Branco; Het is vandaag een MOOIE dag...

Dus rék....


... en strék...


... en rol!

ZONNETJE! (Na de verlamming vorig jaar staat hij vaak een beetje raar)


Laat mij hier maar lekker zitten!


Héérlijk....


Zonaanbidder.


Mooie man...!


Ik hoor wat!


Is het al weer weg?


Moooooie ogen... :)


Stoor me niet, ik zit te zonnen!


Rhodi: Huh, wat? Zei iemand iets? (Hmm, hij moet nodig geborsteld!)


Knappe vent!


Gelukkig kan je met een zere poot wél met je ei spelen!


En er was ook nog een vogeltje...

Hee ja zeg. Een vogeltje....


Eens kijken of ik kan prikkeren...

Rhodi: Prikkeren? Wat is prikkeren?
Branco: Wat het ook is; IK kijk niet.


Dit is al beter... maar het zal meer geoefend moeten worden, dit kan nog beter. ;)


Awww... lief. :)

Voorlopig doen we maar even rustig aan. Hopelijk is onze Roro snel weer de oude!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten