zaterdag 3 maart 2012

Welkom bij Diane Studio Up!

Deze weblog neemt de plaats in van nakisha.weblog.nl en nakisha.punt.nl.
Omdat de naam Nakisha al geregistreerd was voor Blogger, gaan we nu onder een nieuwe naam; Diane Studio Up.

Waar die naam vandaan komt? Dat is een lang en leuk verhaal, die nog dateert uit de tijd dat ik een klein meisje was. Daar vertellen we later meer over! :)

Je vind hier straks een standaard persoonlijke blog, lekker saai dus voor iemand die me niet kent en mijn hobby's niet deelt, haha! ;) Er zal te lezen zijn over de honden, fotografie, haken, schilderen en nog veel meer.

Momenteel is hier nog niet veel te doen; dat komt omdat ik wacht op de backup van weblog.nl. Zodra die binnen is, kan ik alle oude berichten (beginnend in 2004, vlak voordat puppy Rhodi zijn intrede deed!) overzetten. Daarna is punt.nl (vanaf 2006) aan de beurt. Kortom, ik wil mijzelf een hoop tijd en gedoe besparen en van de twee oude logs één nieuwe gaan maken.

Dus... stay tuned, later meer! :D

2 opmerkingen:

  1. He Guppy,
    Heel leuk deze nwe blog. Vanavond de Eekhoorn geregeld. Wordt vast net zo gezellig als vorig jaar. Succes met de weblog. Zal regelmatig een kijkje nemen.

    Groetjes Pap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha pap, leuk dat jij de eerste bent die een berichtje hier achterlaat. :) Ik heb er ook zin in dit voorjaar, het word vast weer beregezellig en de honden zullen er ongetwijfeld ook weer enorm van genieten, even er helemaal uit.

    BeantwoordenVerwijderen