woensdag 4 juli 2012

Verhuizen; de nieuwe woning!

Hoi allemaal,

Velen van jullie weten het al... Ik ga verhuizen. En graag wil ik jullie mijn nieuwe stek laten zien!

De foto's zijn allemaal gemaakt door mijn moeder.

Contract tekenen

Een rondleiding door het huis; de voordeur (moet nog geschilderd, zoals wel meer deuren), het halletje, de toilet en de trap.

We draaien ons om; links de wc deur en de trap, en dan de deur naar de woonkamer.

De deur van de woonkamer door en we draaien ons direct om; we zien opnieuw de trap, de deur.. en nu ook de gangkast.


We lopen even door naar de tuinkant van de woonkamer zodat we overzicht krijgen; rechts opnieuw de gangkast, de hal... en links de keuken, in een frisse appelgroene kleur. Ik vind dat leuk zo, lekker speels... ik laat het zo! :) Ook het behang blijft.


Nu staan we in de keuken, met de rug naar de appelgroene wand en kijken de woonkamer in. Achter dat grote raam strekt zich de tuin uit. Links is een deur die, via een klein halletje, naar de tuin gaat.


En hier ging alles natuurlijk om... de tuin! Een aardig groot deel van het terras rechts gaat eruit, zodat Rhodi op die lange strook (waar je nu groen ziet) kan uitrennen. En alles word omheind met toogschermen.

Okee, terug naar binnen en de trap op; aan de rechterkant is het trapgat (net niet te zien), recht voor je de badkamer. Links de ''rode slaapkamer'', direct links naast ons (net niet te zien) de ''groene slaapkamer'' en direct achter ons de ''blauwe slaapkamer''. Opnieuw; die kleuren houd ik zo. Ik vind het vreselijk leuk, al die vrolijke tinten in huis. :D


Een overzicht van de badkamer, die in 2008 (net als de toilet beneden) volledig gerenoveerd is. Links wastafel en douche, rechts in het hoekje het toilet, rechts bij het raam aansluitingen voor de wasmachine.

 Nog één laatste keer de badkamer, nu al een beetje aangekleed. :)


Van de badkamer (rechts in het hoekje, net niet te zien) een stukje achteruit teruggelopen het halletje in; we kijken nu naar links, in de rode slaapkamer.


En nog een stukje terug de hal in; de groene slaapkamer, die ik graag zelf wil gebruiken als ''masterbedroom''.


En we draaien ons om... (de trap zit nu aan onze linkerkant) en kijken in de blauwe, kleine slaapkamer.



Tot zover een eerste rondleiding in mijn nieuwe woning... Meer foto's volgen later!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit meis, ruimte genoeg voor jezelf en de diertjes ;)
    Succes met verder opknappen enzo, ben benieuwd naar de foto's als het af is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit. En wat een ruimte achter het huis! Daar kan je zeker wat leuks van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, da's fantastisch!!! En wat een lange tuin zeg. Nou, daar heb je echt mazzel mee hoor. Van harte meid en veel geluk op je nieuwe stek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, jij mag van geluk spreken met je huisje, maar ook met de hulp. Petje af.
    Jij hebt straks een paleisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pas op dat je geen last krijgt van
    boktor !

    BeantwoordenVerwijderen