vrijdag 13 juli 2012

Het einde (tot de daadwerkelijke overgang) komt in zicht!

Hoi allemaal,

Opnieuw hebben mijn ouders keihard gewerkt en opnieuw met prachtig resultaat!


De gangkast, geschilderd, met goede verlichting én planken... klaar voor gebruik. Het is prachtig licht en ruim geworden!


Een bijzonder flexibele pap is aan het... eh... ja, wat eigenlijk?
Maar ongetwijfeld doet hij iets heel nuttigs, kijk maar naar het resultaat immers. :D


Een fraai plankje op het toilet beneden... (Wij dames moeten onze ''damesartikelen'' immers wel kwijt kunnen, die moeten bij de hand zijn!)


De toekomstige slaapkamer krijgt al vorm; aan de kussens en de verpakking kan je zien hoe het bed komt te staan en hoe groot het bed is.


De andere kant van de slaapkamer (zie de kussens!) met de nieuwe linnenkast. Prachtig ding he? Ik houd van ruimte... haha! ;) 


Mijn privédomein... hier krijgen jullie straks niets meer van te zien. In deze kleinste slaapkamer, de blauwe, staan mijn verzamelingen opgestapeld en liggen wat persoonlijke spullen. En er komt nog meer bij...


Het achterhalletje, naar de tuin; behandeld tegen steenmotten (die zich er wel happy voelden!), nu met een zeilvloertje. Ideaal toch? Zeker met de honden!


Ik hoop dat jullie weer hebben meegenoten! Het word met de dag mooier! :D


1 opmerking: