maandag 9 juli 2012

Een weekendje werken in het nieuwe huis...

Hoi allemaal,

We hebben een weekendje hard gewerkt in het nieuwe huis, waar mijn ouders de afgelopen tijd al flink wat werk hebben verzet.
Schoonmaken, de tuin snoeien, schilderen, verlichting aanleggen.. we hebben de handen uit de mouwen gestoken!


De trapkast; beetje donker he, dat bruin?


Laat dát maar aan mam over!


Ondertussen werkt pap hard aan de verlichting in huis....


Een heel speciale verrassing van mijn lieve ouders en broer. ;)
De grap achter ''Mooi, dan niet!'' leg ik nog wel eens uit. ;) Laten we het erop houden dat het huis nu officieel zo heet, haha. Huize hysterica, wat zal ik zeggen... ze kennen me goed, geloof ik!


Die uil lijkt SPREKEND op mij, nietwaar? (Vraag me aub niet waarom ik er zo raar bij sta, daar heb ik patent op op álle foto's geloof ik...)


En mam werkt nog steeds keihard door...


Het prachtige, en véél lichtere resultaat!


De dag erna, hard werken in de tuin. Als je schuttingen wilt planten, zal de natuur toch wat moeten inbinden! (Wat heb ik met mijn háár gedaan... schokkend!!! De wind stond er zeker achter ofzo... niet om aan te zien. Uberhaupt elegant, in een jurk van mam met sokken-en-sportschoenen eronder...)


Eh, ja... daar moet wat gebeuren, aan beide kanten.

 Een groene muur van planten helt over... en die moeten állemaal weg, plus een paar plastic stroken en een boel stenen en grint in de tuin.


 Vóór....


 Ná. De foto laat het alleen niet zo best zien. Maar die struik links is drastisch gesnoeid, (zie de 2e foto hierboven) de enorme struiken en bomen achter in de tuin zijn weg (zie de foto hierboven; allemaal mam's harde werk!) en aan de rechterkant is de muur van groen drastisch weggesnoeid (mijn werk); voor de rest hebben we een zaag nodig! 

In het echt is het verschil nog véél opvallender. Hopelijk later een betere foto.

En nu... nu is het verder een kwestie van verder inpakken en schoonmaken hier, verhuizen, uitpakken, kasten in elkaar zetten, schuttingen planten.... Kortom, we zijn er nog niet.

Ik houd jullie op de hoogte!


3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Het begint erop te lijken.

    1 Kleine opmerking vanaf deze kant.

    Een schutting die word geplaatst en niet geplant ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, ik heb de neiging tot woordgrapjes. ;)

      Verwijderen