donderdag 12 juli 2012

En het klussen gaat verder...

Hoi allemaal,

Ik kreeg vandaag weer nieuwe foto's, en die deel ik dus graag met jullie. :D


Pap hangt de rail voor de plankendragers in de gangkast.


Wat zijn Ikea kasten toch ideaal. :) Het schiet al enorm op!




En weer een stukje klaar! En hoe vinden jullie mijn ''zwerf-tvtje''? Hij stond klaar om met het grofvuil mee te gaan, maar de Ziggomonteur (Ziggo had me verzékerd dat er nog geen TV aanwezig hoefde te zijn voor het aansluiten) had ineens wél een tv nodig voor het aansluiten. Pap heeft dus de eigenaresse van dit TVtje, dat buiten stond, gevraagd of we hem mocht gebruiken. Die vond dat prima, zij wilde hem immers graag kwijt, dus daar staat 'ie dan. Er zit geen afstandsbediening meer bij, maar wat mij betreft mag hij blijven, leuk voor boven. :D Universeel afstandsbedieningkje kopen... klaar.


De voortgang in de keuken; ladekast, magnetron en vaatwasser! (Bedankt pap, bedankt Herman, voor het aanleggen van afvoer en kraan voor de vaatwasser!!!)


Tadaaah! Het begint vorm te krijgen. :)


Later weer meer!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien.
    Begint steeds meer vorm te krijgen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit meis , word langzamerhand een echt 'thuisje' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat knapt dat lekker op zeg. En ziet er super fris uit. Complimenten vanuit de Achterhoek!!!

    BeantwoordenVerwijderen