vrijdag 20 april 2012

Een zeldzaam genoegen...

Branco is niet altijd even speels. Meestal is de lol van een spelletje er na een minuutje of tien wel weer af.
Maar af en toe heeft hij van die buien; dan stuitert hij van blijdschap. Dan racet hij als een gek door de tuin. Dan wil hij het liefste dat je achter hem aan gaat, of dat hij achter jou aan mag. Geníeten.
En soms, soms vind hij voetballen ook leuk. Lekker de bal wegmeppen met zijn voorpoten en erachteraan sjeezen. Dat doet hij dan wel helemaal alleen, en bij voorkeur met een splinternieuw balletje.

En vandaag kreeg hij zo'n mooi nieuw balletje.

Héérlijk om onze ex-verlammingspatient zo te zien rennen en genieten! :D




 Ik heb een nieuwe bal!!




Laat ik die eens een tikkie geven!



WOEHOE!!! Voetballen!!!




Schoppen en rennen!!!



Ha, ik heb je!


Heeeee.... waar is 'ie nou?



Hij is verdwenen!


Oh, aha, dáár ben je, je verstoppen he?


Maar ik krijg je wel!!


Rollen kreng!


 
Ha, ik heb je alweer!


Bullie van Basten aan de bal!!!



Héérlijk...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten