dinsdag 19 maart 2013

Branco acht jaar!

Hoi allemaal!

Omdat ik tegenwoordig meer actief op Zoom.nl en Facebook ben dan op de weblog, ben ik helemaal vergeten gisteren hier een verjaardagsblogje voor Branco te schrijven!
Ik schaam mij diep...


... maar uiteraard is de kleine man zelf NIET vergeten! :)


Twee jaar geleden raakte hij verlamd aan de achterkant en wist niemand of hij het zou halen... het is geweldig dat we hem nog altijd bij ons mogen hebben!


Acht jaar oud!


Wat Branco zelf betreft is en blijft hij een stoere jonge god.


En deze lieve oude man word volgende week alweer negen jaar.... het gaat hard!


Geen hondenverjaardag zonder LEVERTAARTJES!!! :)


Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren, stoere kleine man van me!

(Om de een of andere vage reden blijft de opmaak bij Blogger een ernstig probleem....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten