dinsdag 8 januari 2013

Rhodi en het waterveld

Rhodi heeft zich in de Ardennen goed vermaakt. Voornamelijk met leuke wandelingen, waarbij veel te snuffelen vielen. Maar hij heeft ook nog even los met zijn bal kunnen rennen.

Het was donker, regenachtig en je kunt zien dat ik nog moet wennen aan mijn nieuwe lens (regelmatig verkeerde focus). Maar omdat de pret eraf spat, wilde ik ze jullie toch niet onthouden!



Gaan we, gaan we...?! (Het regent!)

Water op het veld!

Een en al aandacht.


Ik ruik mollen....

Ballet voor gevorderden.

Oeps, noodrem! De spetters vliegen eraf.



De blije oude man wil nog wel eens!


Als een pijl uit de boog!



Oeps, sorry vrouwtje, zat jij hier? (Die druppels... die modder...)


De spetters vliegen me om de oren!

Hebbes!



Ik LEEF voor mijn bal!!



Ready for takeoff...



WHAM!


Hebben!


Woops, sorry vrouwtje, had je droog willen blijven?

(Ik wil me trouwens excuseren voor de rare opmaak van mijn blogs. Op een of andere manier voert Blogspot mijn wijzigingen aan de opmaak regelmatig niet door, komt tekst niet juist uitgelijnd of op verkeerde plekken en nog veel meer... als ik erachter kom hoe ik dit kan corrigeren, zal ik het later doen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten