donderdag 28 maart 2013

Rhodi negen jaar!

Hoi allemaal!

En ook bij Rhodi een dagje te laat met dit blogje. Gisteren heb ik er wel aan gedacht, maar ik was met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik het zo snel niet kon schrijven.


En wederom was de jarige zelf natuurlijk niet vergeten! :D


Mijn lieve oude mummelbekkie. Negen jaar alweer...


.... maar hoewel hij wat minder conditie heeft, wat meer slaapt en nog net zoveel blaft als altijd... geniet hij enorm van zijn spelletjes. :)


Rhodi, schat... van harte en nog vele jaren. Ik kan en wil je nog niet missen, lekkere lastpak!! :D


Ik hoop nog lang te genieten van mijn ''bejaardenbende''!


En uiteraard, wederom; LEVERTAARTJES!

En uiteraard, wederom... vielen ze goed in de smaak!



Twee fijne hondenverjaardagen met mooi weer, wat wil een mens nog meer? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten