maandag 7 januari 2013

De Ardennen; La Roche & Verslag

Met gemengde gevoelens sinds donderdagavond terug in het noorden. Het huisje was niet alles, de Ardennen en Luxemburg waren juist weer prachtig. De eerste foto's staan hieronder al op de weblog, voor de rest waren er weinig bijzondere fotomomenten en veel slecht weer helaas, maar dat mocht de pret ter plekke niet drukken!!
Helaas liet mijn gezondheid me een beetje in de steek, maar ook daardoor heb ik me niet laten weerhouden om te doen wat ik wilde doen. 


Branco wilde ook meer dan goed voor hem was (kleine doorzetter... mijn kleine stoere man ♥ ) dus die moest af en toe verplicht rust, Rhodi genoot van een prachtig gebied zonder een mens tegen te komen. Heerlijk om hem zo te zien! ♥ Desondanks zijn de honden ook erg blij om thuis te zijn, want omdat Rhodi geen trappen durft te lopen (het drama ter plekke zal ik jullie besparen, niet te zuinig!) en Branco er fysiek niet meer toe in staat is moesten ze veel beneden blijven terwijl wij boven zaten, en dat is toch niet zo leuk. We hebben ze dan ook regelmatig bij toerbeurt gezelschap gehouden.

Maar... ik hoop het zuiden nog eens vaker te bezoeken, want het was een ervaring!!!!


En dan nu; de foto's van La Roche!
  Institut Sacre-Coeur.


De kerstbomen op het plein, sfeerfoto.


De levende 'kerststal' vlak bij de bomen bestond uit precies twee schaapjes. ;)

Mijn broer Mick bij het ''Battle of the Bulge'' Museum.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten